בתגובה להפרת הסכם הפסקת האש: צה"ל ושב״כ חיסלו את ראש מחלקת האספקה והציוד במטה הייצור של ארגון הטרור חמאס
צה״ל ושב״כ, בהובלת פיקוד הדרום ובהכוונת אמ"ן ושב״כ תקפו אתמול (ש') באמצעות חיל האוויר, מחבלים מארגון הטרור חמאס ברחבי רצועת עזה, בעקבות הפרת הסכם הפסקת האש.
באחת התקיפות חוסל המחבל עלאא' חדידי אשר שימש כראש מחלקת האספקה והציוד במטה הייצור של ארגון הטרור חמאס.
חדידי היווה מוקד ידע מרכזי בתחום האספקה והייצור של הארגון ושימש במהלך המלחמה כציר העברות אמצעי לחימה מהמטה של חמאס אל הגדודים והמפקדים בשטח עבור לחימה נגד כוחותינו.
כוחות צה"ל בפיקוד הדרום פרוסים במרחב בהתאם להסכם וימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי.