הותר לפרסום כי בפעילות של שירות הביטחון הכללי בשיתוף מצ״ח, מחוז דרום במשטרת ישראל, מג״ב וצה"ל נעצרו הלילה שני אזרחים ישראלים, תושבי הנגב, בחשד לביצוע פריצה לבסיס צה״ל בצאלים (6/6) וגניבת עשרות אלפי פריטי תחמושת קליעית מבונקר בבסיס, תוך הסבת נזק לגדר הבסיס ומבנה הבונקר.
על בסיס מודיעין מדוייק של שב"כ, נעצרו הלילה השניים ונתפסה כלל התחמושת שנגנבה מהבסיס (כ-26 אלף כדורים).
חקירת העצורים בשב"כ נמשכת ובכלל זה גם החשדות לקשרים ביטחוניים אפשריים.