הודעה משותפת לדוברות השב״כ ודוברות המשטרה:
היום (א׳) התקיים פורום מטה מול מטה של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל. הפורום בראשות ראש השב״כ רונן בר ומפכ״ל המשטרה דני לוי, עסק בהעצמת והרחבת שיתופי הפעולה הבין-ארגוניים, בדגש על סיכול הברחות אמל״ח, מלחמה בטרור, סיכול ריגול וטרור איראני וכן הגברת סיוע שב״כ למשטרת ישראל מול משפחות הפשע במגזר הערבי.