הודעה משותפת לדובר צה"ל ודוברות שב"כ:
האזרחים השבים אוהד בן-עמי, אור לוי ואליהו שרעבי חצו כעת את הגבול לשטח ישראל עם כוח צה״ל ושב"כ
האזרחים השבים אור לוי, אוהד בן עמי ואלי שרעבי מלווים על ידי כוח צה"ל ושב"כ, חצו לפני זמן קצר את הגבול לשטח מדינת ישראל ונמצאים כעת בדרכם לנקודת הקליטה הראשונית במרחב עוטף עזה, שם עתידים להיפגש עם בני משפחותיהם.