שב״כ והיחידה המרכזית של מחוז מרכז עצרו שלושה תושבי קלנסווה בחשד לקשר עם פעילי טרור באיו״ש והעברת אמל״ח. היום בהתאם לממצאי החקירה הוגש נגדם כתב אישום
הותר לפרסום כי בפעילות משולבת של שירות הביטחון הכללי והיחידה המרכזית במחוז מרכז במהלך השבועות האחרונים, נעצרו שלושה צעירים אזרחי ישראל, תושבי קלנסווה, בחשד כי עמדו בקשר עם פעילי טרור מאיו״ש וסיפקו להם תחמושת ואמצעי לחימה.
בחקירת השלושה- יזן סייפי, אברהים יעאקבה ודיא תאייה, בשב״כ ובמשטרה, התקבל מידע לפיו היו מעורבים באופן אינטנסיבי בעסקאות אמל״ח בין שטחי ישראל ואיו״ש, לטובת ביצוע פעולות טרור ועבירות פליליות.
במסגרת החקירה נתפס אמל״ח רב, בין היתר מטען צינור, רובה M16, רובה קרלו, אקדח ותחמושת, זאת בהמשך לפעילות מבצעית יזומה של בלשי היחידה המרכזית במחוז מרכז בביתו של אחד מהעצורים. בהמשך הוביל העצור את הבלשים אל מקום מסתור סמוך לביתו, שם הסליק, עפ"י החשד כלי נשק, כדורי תחמושת ואף מטען חבלה.
מעצרם של שלושת החשודים הוארך מעת לעת והיום 04/07/2024 הגישה פרקליטות מחוז מרכז כתבי אישום חמורים נגדם בגין חשד לעבירות ביטחון.
שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל רואים בחומרה יתרה כל אירוע של הגשת סיוע ותמיכה לארגוני הטרור, קל וחומר מקרים בהם מעורבים בכך אזרחים ישראלים.
שב״כ והמשטרה ימשיכו לפעול בנחישות לאיתור וסיכול של כל פעילות המסכנת את ביטחון מדינת ישראל, כוחות הביטחון ואזרחי, וינקטו באמצעים העומדים לרשותם, על מנת למצות את הדין עם המעורבים בפעילות.