צה"ל ושב"כ פועלים כעת באופן ממוקד לסיכול טרור ומעצר מחבלים במרחב בית החולים שיפאא', זאת בעקבות מידע מודיעיני שמעיד על הימצאות מחבלים בבית החולים ושימוש בתשתיות בית החולים להוצאת פעולות טרור.
במסגרת הפעילות, במהלך הכיתור נפתחה אש על ידי מחבלים מתוך מתחם בית החולים לעבר כוחותינו שהשיבו באש ופגעו במחבלים. כוחותינו ממשיכים לפעול במרחב בית החולים.